OBCHODNÉ PODMIENKY

Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti pri nákupe tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.lucerna.sk, ktorého prevádzkovateľom je:

 

LUCERNA SK s.r.o.
Pravenec 271/84, 972 16 Pravenec
IČO: 36311561
DIČ: 2020077686
IČ DPH: SK2020077686
Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka č. 11867/R
E-mail: objednavky@lucerna.sk
Telefón: +421 46/542 05 69

(ďalej len „predávajúci“) a zákazníkmi (ďalej len „kupujúci“) pri nákupe tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.lucerna.sk.
Predávajúci je výhradným distribútorom značky ECOLITE na Slovensku a zameriava sa primárne na veľkoobchodný (B2B) predaj, pričom umožňuje aj maloobchodný predaj (B2C).

1. Informácie o tovare a cenách

Informácie o tovare vrátane cien sú uvedené na stránke www.lucerna.sk. Ceny sú uvádzané s DPH a nezahŕňajú náklady na doručenie, ktoré sú účtované osobitne. V prípade zjavnej chyby v cene si predávajúci vyhradzuje právo objednávku zrušiť.

2. Objednávky a platby

Objednávku je možné vytvoriť bez registrácie. Registrácia je určená výhradne pre veľkoobchodných partnerov (B2B), ktorí získajú prístup k histórii objednávok, zľavám a individuálnym ponukám.

Platobné podmienky:

Pre koncových zákazníkov (B2C):

  • Dobierka (platba kuriérovi pri doručení)

Pre veľkoobchodných partnerov (B2B): 

  • Prvá objednávka novoregistrovaného partnera bez predchádzajúcej platobnej histórie je možná iba na dobierku
  • Následné objednávky je možné uhradiť aj na faktúru so splatnosťou 14 dní alebo podľa individuálnej dohody
  • Dobierka (platba kuriérovi pri doručení)

Faktúra (daňový doklad) je zasielaná elektronicky alebo priložená v zásielke.

3. Dodacie podmienky

Tovar je expedovaný do 2–3 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Ak je tovar označený ako “Skladom SK”, expedujeme najneskôr do 2 pracovných dní, zvyčajne však skôr. Dodávky prebiehajú prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD.

Doručovanie mimo územia SR nie je aktuálne možné.

4. Náklady na doručenie

  • Objednávky do 100 € bez DPH – manipulačný poplatok 3,33 € bez DPH
  • Objednávky nad 100 € bez DPH – doprava zdarma (bez manipulačného poplatku)

5. Odstúpenie od zmluvy

Pre koncových zákazníkov (B2C): Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar musí byť vrátený v nepoškodenom stave, v pôvodnom a neporušenom obale. Náklady na vrátenie nesie kupujúci.

Pre veľkoobchodných partnerov (B2B): Na zmluvné vzťahy s podnikateľmi sa nevzťahuje právo na odstúpenie do 14 dní. Vrátenie tovaru je možné len po dohode s predávajúcim a za individuálne dohodnutých podmienok. Náklady na vrátenie nesie kupujúci.

Predávajúci sa zaväzuje uskutočniť vrátenie platby v primeranej lehote po doručení vráteného tovaru alebo dokladu o jeho odoslaní, spravidla do 14 dní.

6. Reklamácie a záruka

Pre koncových zákazníkov (B2C): Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Kupujúci má právo na opravu, výmenu, zľavu alebo vrátenie ceny v prípade závažnej vady.

Pre veľkoobchodných partnerov (B2B): Záručné podmienky sa riadia Obchodným zákonníkom. Štandardná záručná doba je 12 mesiacov, ak nie je individuálne dohodnuté inak. Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu po jej zistení. Predávajúci si vyhradzuje právo overiť oprávnenosť reklamácie a navrhnúť vhodný spôsob riešenia (oprava, výmena, dobropis).

Formulár na reklamáciu je k dispozícii na stiahnutie na webe.

7. Ochrana osobných údajov

Osobné údaje sú spracúvané v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov. Za účelom zabezpečenia prevádzky e-shopu má technický prístup k osobným údajom aj spoločnosť Shoptet, a.s., ktorá vystupuje ako sprostredkovateľ na základe zmluvy o spracúvaní osobných údajov. Údaje ďalej poskytujeme prepravnej spoločnosti výlučne za účelom doručenia tovaru.

8. Užívateľský účet

Registrácia užívateľského účtu je možná výhradne pre firemných zákazníkov (B2B). Koncoví zákazníci (B2C) môžu vykonávať objednávky bez registrácie.

Registrovaný kupujúci je povinný chrániť svoje prihlasovacie údaje a aktualizovať kontaktné údaje. Kupujúci sa zaväzuje pri registrácii a objednávke uvádzať pravdivé, úplné a aktuálne údaje. Predávajúci nezodpovedá za následky spôsobené nepravdivými alebo neaktuálnymi údajmi. Predávajúci môže účet zrušiť pri jeho dlhšej neaktivite alebo porušení podmienok.

9. Riešenie sporov

V prípade, že dôjde medzi predávajúcim a kupujúcim k sporu, ktorý sa nepodarí vyriešiť dohodou, má spotrebiteľ (B2C) právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov. Týmto subjektom je:

Slovenská obchodná inšpekcia – Ústredný inšpektorát SOI
Odbor medzinárodných vzťahov a ARS
Prievozská 32, P.O. Box 29, 827 99 Bratislava 27
E-mail: ars@soi.sk
Web: www.soi.sk

Alternatívne je možné využiť aj európsku online platformu na riešenie sporov: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Táto možnosť riešenia sa vzťahuje výlučne na spotrebiteľské zmluvy (B2C) uzavreté prostredníctvom internetu. Podnikateľské subjekty (B2B) nemajú na túto formu riešenia sporov právny nárok.

Záverečné ustanovenia

Predávajúci si vyhradzuje právo meniť tieto obchodné podmienky, ako aj ceny tovarov a technické parametre produktov, bez predchádzajúceho upozornenia. Hoci venujeme maximálnu pozornosť správnosti uvedených informácií, môže sa stať, že niektoré technické údaje (napr. rozmery, výkon, svetelnosť) uvedené pri produktoch budú neaktuálne alebo chybné. V takom prípade nás prosím kontaktujte na objednavky@lucerna.sk a my informáciu preveríme. Aktuálne znenie bude vždy zverejnené na stránke www.lucerna.sk.

Vyhlásenie o zhode k jednotlivým svietidlám je dostupné na vyžiadanie a všetky produkty spĺňajú platné normy EÚ.

V prípade marketingových kampaní alebo akčných ponúk si predávajúci vyhradzuje právo upraviť ich podmienky, obmedziť počet darčekov alebo ich zrušiť v prípade zneužitia či nadmerného záujmu.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 23.06.2025.

 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.